Je winkelwagen is momenteel leeg
Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we getracht het retourbeleid en de voorwaarden van Kramer Baby & Jeugdmode zo duidelijk mogelijk weer te geven. Mocht je alsnog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via [email protected]
Mocht je je bestelling voor een bepaalde tijd in huis willen hebben, neem dan zeker contact op met onze klantenservice via [email protected] zodat we kunnen kijken of we eventueel wat voor je kunnen doen.
Wat is de levertijd?
Onze levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen in Nederland en 1 tot 5 werkdagen in België.
Mocht je je bestelling voor een bepaalde tijd in huis willen hebben, neem dan zeker contact op met onze klantenservice via [email protected] zodat we kunnen kijken of we eventueel wat voor je kunnen doen.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen van €5,95 tot en met €24,95, afhankelijk in welk land jij woont.
Wat zijn de retourvoorwaarden
Alvorens je gaat retourneren is het van belang om te weten wat de retourvoorwaarden zijn van Kramer Baby & Jeugdmode.
1. Je kan binnen 14 dagen na ontvangst van het (laatste) artikel de koopovereenkomst zonder opgave van redenen ontbinden, maar hoeft niet binnen die 14 dagen het artikel te retourneren. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is.
2. Je kan de overeenkomst alleen maar ontbinden door middel van een concrete verklaring. Zolang je aan Kramer Baby & Jeugdmode hebt gecommuniceerd dat je het artikel wenst te retourneren. Je kan dit communiceren door een mail te sturen naar [email protected].
1781 EP Den Helder
5. De gemaakte kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De maximale retourkosten worden geraamd op €7,25.
6. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.
Kramer Baby & Jeugdmode benadrukt dat de hanglabels aan de/het artikel(en) moet(en) vastzitten bij het ontvangen van de retourzending.
7. Artikelen met 25% korting of meer kunnen niet meer retour.
Welke stappen moet ik volgen om artikelen via de website te retourneren?
Stap 1. Retour aanmelden
Je kan je retour aanmelden door een mail te sturen naar [email protected] Bij een retouraanvraag dien je het ordernummer en het email adres dat je bij de koop van het artikel hebt opgegeven te vermelden. Nadat je bent aangemeld kan je vervolgens aangeven wat je wilt retourneren. Om onze service level zo hoog mogelijk te houden, vragen we jou vriendelijk om de aanvraag zo volledig mogelijk in te dienen. Na het indienen en versturen, zullen we gegevens verwerken.
Stap 2. Pakketje & Pakbon
Na de verwerking van je retouraanvraag ontvang je van ons een mailtje met het retourformulier met bijbehorende informatie zodat je direct aan de slag kunt.
Stap 3. Verzending
Je hebt je retouritems verpakt in originele verpakking en je gaat deze verzenden.
Stap 4. Berichtgeving
Op het moment dat wij jouw retourpakketje hebben ontvangen zullen wij overgaan op de terugbetaling of eventueel je ruiling gereedmaken. Conform de algemene voorwaarden en de retourvoorwaarden zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw aanmelding dat je een artikel wenst te retourneren, de terugbetaling verrichten.
Ons streven is om eerder dan dit gestelde termijn van 14 dagen de terugbetaling te verwerken, in meeste gevallen zal dit proces slechts enkele dagen duren.
Is retourneren gratis?
De gemaakte kosten voor retour zijn voor jouw rekening. De maximale retourkosten worden geraamd op €7,25.
Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?
Uiteraard vinden wij het vervelend als je niet tijdig je terugbetaling hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. In dit soort gevallen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit op kunnen lossen. Je kunt ons mailen via [email protected]
of telefonisch op 0223-614314 op dinsdag en donderdag (10.00-16.00 uur). We helpen je graag verder!
Ruilen
Ruilen kan op dezelfde manier als retourneren. Check eerst of jouw aankoop in aanmerking komt voor omruiling:
Het product moet ongedragen en onbeschadigd zijn.
Jouw retour moet binnen 14 dagen bij ons in het bezit zijn, nadien er gebruik gemaakt is van het ontbindingsrecht.
Alle hangtags dienen nog te zijn bevestigd aan de artikelen.
Voldoet jouw verzoek tot ruilen aan al deze eisen? Dan kan je verder met het retourneren van jouw aankoop. Geef op het retourformulier aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wilt ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken door onze orderverwerking of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.
Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan een bericht. Wij zullen in dat geval overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag plus eventueel in rekening gebrachte verzendkosten. Mocht je na 14 dagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen omtrent jouw retour, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.